Зарубіжна література 32 група

Посилання на підручник:




Письмові відповіді надсилайте на мою пошту у прикріпленому документі Word, вказавши своє прізвище, номер та сторінку завдання: tetyana.revenko11@gmail.com



16.03.2020

Тема: Розвиток мовлення. Поезія торкнулась струн душі моєї.
Проаналізувати вірш за вибором (письмово)

19.03.2020
Тема: Контрольна робота за творчістю поетів-модерністів.
с.87-88 письмово

23.03.2020

Тема: Тема Другої світової війни в повоєнні десятиліття. Бертольт Брехт - засновник "епічного театру".
1) Ознайомитися з біографією Б. Брехта, законспектувати
2) Прочитати драму "Життя Галілея"

26.03.2020
Тема: Проблема моральної відповідальності вчених за наслідки наукових досліджень у драмі "Життя Галілея". Неоднозначність образу Галілея. Актуальний характер драми.
1) охарактеризувати образ Галілея (письмово)
2) дати відповідь на запитання: "У чому полягає актуальність характеру драми"? (письмово)

30.03.2020
Тема: Альбер Камю. Життєвий і творчий шлях письменника, його філософські й естетичні погляди. Камю і екзистенціалізм.
1) законспектувати біографію письменника
2) прочитати роман "Чума"

03.04.2020
Тема: Абсурд і трагічний стоїцизм у романі "Чума". Проблема вибору людини в межовій ситуації та особистої відповідальності за цей вибір. Композиція і стиль твору.
1) дати пусьмові відповіді на запитання:
-  Що ж є головним у романі-хроніка боротьби з чумою чи позиція людини у цій "межовій ситуації"?
- Що має робити людина, яка розуміє, що "чума-нескінченна поразка"?

06.04.2020
Тема: Ернест Міллер Хемінгуей. Життєвий і творчий шлях письменника, особливості його поетики й стилю.
1) законспектувати біографію письменника
2) прочитати повість-притчу "Старий і море"

08.04.2020
Тема: "Старий і море"- повість-притча про людину. "Життєподібний" сюжет і філософсько-символічний зміст твору.
1) c.125-132 читати
2) простежити вирішення теми перемоги над собою, над своїм страхом, безсиллям у повісті-притчі (письмово)

13.04.2020
Тема: Габріель Гарсіа Маркес. Життєвий і творчий шлях письменника
1) законспектувати біографію письменника
2) прочитати оповідання "Стариган із крилами"

15.04.2020

Тема: Органічне поєднання буденного й фантастичного як характерні риси "магічного реалізму" в оповіданні "Стариган із крилами"
1) опрацювати літературознавчий термін "магічний реалізм"  
2) порівняйте: люди-янгол
- чи розуміють вони одне одного
- чи можливе розуміння
- як співіснують земне і неземне в оповіданні
3) дослідіть, як розкривається образ янгола в оповіданні: 
- зовнішність
- мова
- стосунки з подружжям, з хлопчиком, з іншими людьми.

22.04.2020
Тема: Розвиток мовлення. Есе "Бути людиною".
1) написати есе "Бути людиною"
2) прочитати оповідання Генріха Беля "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."

23.04.2020
Тема: Позакласне читання. Генріх Бель "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."
2) написати есе на тему: "Світ війни, її відбиток у душі-руйнівний, жахливий, безнадійний"

27.04.2020 (2 год.)
27.04.2020
Тема: Контрольний твір за літературною спадщиною письменників другої половини ХХ століття.

29.04.2020

Тема: Література кінця ХХ-початку ХХІ століття. Постмодернізм у літературі другої половини ХХ століття.
1) с.146-150 читати, законспектувати
2) прочитати роман П. Зюскінда "Запахи".

30.04.2020
Тема: Патрік Зюскінд-німецький письменник-постмодерніст, автор роману "Запахи".
1)Тестові завдання за романо П. Зюскінда «Запахи»
1.      Визначте художньо-стильову течію, до якої належать твори П. Зюскінда.
А Неоромантизм;
Б постмодернізм;
В магічний реалізм;
Г авангардизм.
2.      Укажіть помилкове твердження щодо роману П. Зюскінда «Запахи».
А Людина не може існувати без інших людей;
Б головною рушійною силою мистецтва є любов;
В мистецтво перебуває поза мораллю;
Г винайдений Гренуєм досконалий аромат не тільки не облагороджує людей, а, навпаки, розбещує їх.
3.      Укажіть властивість, якої Гренуй не має.
А  власного запаху;                                                                
Б   приносити людям нещастя;
В   дуже тонко відчувати та розрізняти запахи;                
 Г   тонкого слуху.
4.      Визначте мету життя Гренуя.
А  розбагатіти;                                                                      
 Б  досягти влади над людьми;
В  створити досконалий аромат;                                        
Г  помститись тим, хто його ображав.
5.       Укажіть, з чого робить Гренуй свій досконалий аромат.
А з трояндової олії;
Б  ароматів нарцисів, конвалій, шавлії;
В  пахощів вродливих дівчат;
Г   запахів неживої природи.
6.      Укажіть, за що засуджено Гренуя.
А За привласнення рецепту парфумів;                     
Б викрадення тинктур;
В аморальну поведінку;                                            
 Г вбивство дівчат.
7.      Укажіть, як помер Жан-Батіст Гренуй.
А  Гренуя стратили за вбивство;
Б  Гренуя вбив батько вбитої ним Лаури;
В  Гренуя розірвали на шматки волоцюги;
Г  Гренуя розірвали та з’їли волоцюги.
8.        Визнате помилкове твердження щодо роману «Запахи».
А  Сморід навколишнього середовища в романі є символом духовного занепаду суспільства.
Б  Запах є метафорою духовного життя.
В  Відсутність у Гренуя деяких фізичних людських властивостейє знаком відокремленості його від людства.
Г  Греную прощається його злочинність, бо він геніальний.
9.       У якому закладі Гренуй став людиною міцної статури та рідкої витривалості?
А мадам Гайар
Б Жанни Бюссі
В монастирь Сен-Меррі на вулиці Сен-Мартен.
Г приют на вулиці Сент-Антуан
10.  Хто став першою жертвою Жана – Батиста?
А дівчина з вулиці Сени;
Б мадам Арнульфі;
В Лаура Ріши;
Г дівчина з вулиці Маре.
11.  Скільки усього жертв було на рахунку Гренуя?
А  5;                        
Б 20;                    
В 25;                     
Г 24.
12.  Чому радісно посміхались люди, що розірвали та розрізали Гренуя на тридцять частин?
А від аромату парфумів;
Б вони нарешті здійснили щось заради кохання;
В раділи вбивству;          
Г раділи смерті парфумера. 

04.05.2020
Тема: Милорад Павич - "перший письменник третього тисячоліття".
1) прочитати біографію письменника, законспектувати
    с.151-153

06.05.2020
Тема: Утілення в оповіданні "Дамаскин" постмодернізму.
1) читати оповідання
2) написати відповідь на запитання:
   - які морально-філософські проблеми порушуються в оповіданні "Дамаскін".

07.05.2020
Тема: Розвиток мовлення.
1) написати відгук про твір (оповідання "Дамаскін").


13.05.2020
Тема: Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу.
Написати твір про улюбленого героя в літературі постмодернізму.

14.05.2020
Тема: Найвидатніші здобутки світової літератури доби античності, Середньовіччя, Відродження, ХVII і XVIII століть, а також ХІХстоліття (доба романтизму).
XVII ст. — складний і бурхливий період у розвитку суспільного життя, художнього пізнання дійсності. Роблять відкриття Галілей, Ньютон, Декарт, Кеплер та ін. На зміну Ренесансу в європейській культурі приходять бароко і класицизм. Ці художні напрями тісно пов’язані з Відродженням, виросли на його ґрунті, але разом із тим стали наслідком розчарування в історичному оптимізмі ренесансних гуманістів. На перший план висувається зображення внутрішніх протиріч людини, конфлікту між високими ідеалами й дійсністю, між почуттям і обов’язком людини. Література бароко намагається справити враження на читача. Життя зображується як сон, ілюзія, сповнені загадкових символів та алегорій. На відміну від бароко, новий художній напрям — класицизм — свідомо прагнув точно, зрозуміло, без зайвих прикрас сформулювати думку, яка втілюється в простій, прозорій будові твору. Складні явища дійсності не поєднуються, як у бароко, а розділяються за жанрами: для трагічного, високого — одні жанри, герої, теми, художні засоби; для комічного, низького — зовсім інші.
Але літературне життя важко підкорити якійсь схемі. Нові часи — а це XVIII століття — висувають нові проблеми й, відповідно, ставлять нові завдання. Цей час увійшов в історію людства як вік Просвітництва. Головними стали такі поняття: Розум, Природа, Знання. Це й наштовхнуло на ідею видання французької «Енциклопедії», спричинило появу журналістики. А «Пригоди Робінзона Круза» Д. Дефо, «Мандри Гулівера» Дж. Свіфта, «Страждання молодого Вертера» Ґете вірою в можливості людини навіть випередили теоретичні висновки просвітницької філософії.
На зміну бароко прийшов стиль рококо, суттєвих змін зазнав класицизм, виникли сентименталізм, просвітницький реалізм. Події Французької буржуазної революції змусили просвітителів критично переосмислити свої погляди, адже кривавий терор революції зовсім не був схожий на обіцяне ними «царство розуму». У художній літературі внаслідок такого переосмислення виник романтизм. Нашим завданням на уроці й буде пригадати, як усе це втілилося в конкретних художніх творах.
http://elcat.pnpu.edu.ua/docs/Nicolenko.pdf

14.05.2020
Тема: Найвидатніші здобутки світової літератури ХІХ століття (доби реалізму та раннього модернізму), а також ХХ-початку ХХІ століття (у т.ч. сучасного літературного процесу).

Комментариев нет:

Отправить комментарий